Bijna zo ver... - Reisverslag uit Hengelo, Nederland van Esther Aveskamp - WaarBenJij.nu Bijna zo ver... - Reisverslag uit Hengelo, Nederland van Esther Aveskamp - WaarBenJij.nu

Bijna zo ver...

Blijf op de hoogte en volg Esther

03 November 2015 | Nederland, Hengelo

De mooie en warme herfstkleuren op een zonnige dag als deze, m'n laatste werkdag afsluiten met collega's en een lunch, kaartjes kadootjes wensen en zoveel meer vriendelijke en lieve woorden! En dan ook nog de donaties voor de projecten in C en V... totale opbrengst DTZC: ? 1.441,40 Dat is toch geweldig?!!! Hartelijk hartelijk dank beste collega's!!! Ik zal het zorgvuldig op de juiste plek doneren!

Nog even en dan stap ik echt in het vliegtuig. Ja nu met gezonde spanning, stap voor stap. Familie en vrienden, ik zal ze missen maar waarschijnlijk ben ik straks druk genoeg en wat vlogen de laatste maanden al supersnel voorbij! Voor ik het weet ben ik alweer terug ????
Moet nu nog de laatste puntjes op de i zetten, die tijd heb ik nog wel nodig. Zou zeggen "schrijf je laterrr".

• 04 November 2015 - 06:28

Corryvandelaak:

Heel veel succes met de laatste puntjes. Vanavond terugkijken op een hele goede vootbereiding. Maak er een mooie dag van!!

• 04 November 2015 - 13:48

Martine:

Goede reis morgen, Esther!

• 05 November 2015 - 09:48

Peter, Danielle En Ramona:

Hele goede reis! We wensen je alle goeds voor het komende half jaar. Maak er wat moois van en vooral genieten!!!!!