Bijna zo ver... - Reisverslag uit Hengelo, Nederland van Esther Aveskamp - WaarBenJij.nu Bijna zo ver... - Reisverslag uit Hengelo, Nederland van Esther Aveskamp - WaarBenJij.nu

Bijna zo ver...

Blijf op de hoogte en volg Esther

03 November 2015 | Nederland, Hengelo

De mooie en warme herfstkleuren op een zonnige dag als deze, m'n laatste werkdag afsluiten met collega's en een lunch, kaartjes kadootjes wensen en zoveel meer vriendelijke en lieve woorden! En dan ook nog de donaties voor de projecten in C en V... totale opbrengst DTZC: ? 1.441,40 Dat is toch geweldig?!!! Hartelijk hartelijk dank beste collega's!!! Ik zal het zorgvuldig op de juiste plek doneren!

Nog even en dan stap ik echt in het vliegtuig. Ja nu met gezonde spanning, stap voor stap. Familie en vrienden, ik zal ze missen maar waarschijnlijk ben ik straks druk genoeg en wat vlogen de laatste maanden al supersnel voorbij! Voor ik het weet ben ik alweer terug ????
Moet nu nog de laatste puntjes op de i zetten, die tijd heb ik nog wel nodig. Zou zeggen "schrijf je laterrr".

  • 04 November 2015 - 06:28

    Corryvandelaak:

    Heel veel succes met de laatste puntjes. Vanavond terugkijken op een hele goede vootbereiding. Maak er een mooie dag van!!

  • 04 November 2015 - 13:48

    Martine:

    Goede reis morgen, Esther!

  • 05 November 2015 - 09:48

    Peter, Danielle En Ramona:

    Hele goede reis! We wensen je alle goeds voor het komende half jaar. Maak er wat moois van en vooral genieten!!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Hengelo

Mijn eerste reis

Travelbug

Recente Reisverslagen:

03 November 2015

Bijna zo ver...

24 Oktober 2015

Esther goes sabbatical
Esther

Esther goes sabbatical, 6 maanden in Cambodja & Vietnam voor vrijwilligerswerk en uiteraard ook reizen!

Actief sinds 24 Okt. 2015
Verslag gelezen: 420
Totaal aantal bezoekers 8938

Voorgaande reizen:

05 November 2015 - 27 April 2016

Mijn eerste reis

03 Februari 2016 - 31 Maart 2016

Goodbye Cambodia - Goodmorning Vietnam

06 November 2015 - 11 November 2015

De 1e stap is gezet in Phnom Penh - Cambodja

Landen bezocht: