Esther goes sabbatical - Reisverslag uit Hengelo, Nederland van Esther Aveskamp - WaarBenJij.nu Esther goes sabbatical - Reisverslag uit Hengelo, Nederland van Esther Aveskamp - WaarBenJij.nu

Esther goes sabbatical

Door: Esther Aveskamp Travelbug

Blijf op de hoogte en volg Esther

24 Oktober 2015 | Nederland, Hengelo

Hallo, als je het leuk vindt kun je mijn ervaringen in Azië volgen via deze site. Ik heb er zin, nog even (5 november 2015) en ik zit in het vliegtuig, eerst richting Cambodja... daarna naar Vietnam en dan naar...

  • 26 Oktober 2015 - 21:39

    Astrid:

    Hallo Esther, wat stoer van je. Ik wens je een hele mooie reis en in de tussentijd blijf ik op Babs letten hoor!

  • 27 Oktober 2015 - 16:22

    Danielle:

    Heyho, mooi mooi!!! we zien elkaar nog even voor die tijd, maar wat super zeg.

  • 28 Oktober 2015 - 14:39

    Angelien :

    Hee Esther,
    Top dat je het gaat doen maar dat wist je al van mij. Succes nog met de laatste voorbereidingen.

  • 28 Oktober 2015 - 20:07

    Rita:

    Stoer van je hoor!
    Ik wens je een onwijs leuke tijd daar! Genieten!

  • 01 November 2015 - 22:33

    Govinda Nigro:

    Nou tantetje, dat was een gezellig uit etentje en we wensen jou een onvergetelijk, inspirerende, avontuur toe. Dikke kus en zet em op!!

  • 04 November 2015 - 18:45

    Anne:

    Hé Esther. Ik wens je voor morgen een hele fijne reis. En voor de komende maanden heel veel mooie momenten. Ga er lekker van genieten. En ga de nieuwe ervaringen beleven. Wik denken aan je. Heel dikke kus. Anne en Hans. ❤️

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Hengelo

Mijn eerste reis

Travelbug

Recente Reisverslagen:

03 November 2015

Bijna zo ver...

24 Oktober 2015

Esther goes sabbatical
Esther

Esther goes sabbatical, 6 maanden in Cambodja & Vietnam voor vrijwilligerswerk en uiteraard ook reizen!

Actief sinds 24 Okt. 2015
Verslag gelezen: 467
Totaal aantal bezoekers 8933

Voorgaande reizen:

05 November 2015 - 27 April 2016

Mijn eerste reis

03 Februari 2016 - 31 Maart 2016

Goodbye Cambodia - Goodmorning Vietnam

06 November 2015 - 11 November 2015

De 1e stap is gezet in Phnom Penh - Cambodja

Landen bezocht: